Monday, February 13, 2006

آره ! همه چيز با تو شروع شد!!! همه چيز ... از روز اول!! ....
اون موزيک زيبا! اون اوج .....
دلم ميخواد رها بشم! تو اوج همه ی اسمونها ... حيف ....
ديگه مثل گذشته نيستم! آخه اون موقع ها خيلی چيزها داشتم! خيلی! .... تو قلبم پر بود ... سرشار ... مملو  ...  از همه چيز ... اما حالا تهی شدم ...
ای کاش
ای کاش ميتونستم ذره ای احساس کنمت ... بيشتر   و بيشتر ... بيشتر از قبل ... بيشتر از هر چه که بوده ... دلم گرفته ....  می خوام يه چيی بهت بگم ...  اصلا نمی خوام برام بنويسی!! فقط ميخوام يه چيزی رو بدونی!! اونم اينه که دوستت دارم!! نه به اندازه هر آنچه نميتونی تصور کنی    بلکه شايد بيشتر ...   تو از کجا ميدونی واقعا ايده آل من چيه؟!!! تو از کجا ميدونی من چی ميخوام؟!! من که بهت گفته بودم ...  من که بهت نگفته بودم ....  گفته بودم؟!!! تو همه چيز منی!!  فکر منی! ذهن منی! خواب منی! رويای منی! ...  روز و شب منی!!   برای همه از تو ميگم ...  برای چشمم .. برای دستم ... برای مغزم ... برای پام ... برای قلبم ...  خلاصه به هر کی ميرسم از تو براش ميگم!!   به خدا ديگه خيلی چيزا برام اهميت نداره   خيلی چيزها!! خيلی از روياهام از دستم رفته!! اصلا ديگه اون ايده آل برام معنی نداره! ديگه خيلی هاش برام معنی ندره!! گور پدر ايده آل!! شايد تا سالهای ديگه مجبور به خيلی چيز ها بشم!! خيلی چيزها که خودت هم ميدونی!!    شايد هم خيلی زودتر!!! خيلی .... 
ميتر سم !
ميترسم که خيلی چيزها زودتر به سراغم بياد!! خيلی زودتر!!   من حتی به سرنوشت تو هم راضی هستم! مگه بده؟!   بار ها و بار ها بهت گفتم چه حسی نسبت بهت دارم!!   ديگه نميخوام بگم!!! خيی چيزها هست که ديگه نميخوام بگم!!! آخه ميترسم برات بی معنی باشه حرف هام!!! ولی فقط بدون که هميشه با تو هستم!! هميشه!!با تو خواهم بود!!! ديگه بعد از اين همه وقت ميفهمم از کجا دارم صحبت ميکنم!! ميفهمم که ديگه از چرت و پرت گفتن گذشتم!!! ديگه خيلی چيزهارو فهميدم!! ديگه ميتونم ادعا کنم که خودم رو ميشناسم!! و همينطور تو رو!   ....
بالاخره به آرزوم رسيدم!!! ممنونم که جوابم رو دادی!!  فقط هر از گاهی همين کار رو بکن!!!  ميدونی که!! حضورت آرامش ميده!!!
من فقط همينو ازت ميخوام!!!  و ميخوام که با من مثل هميشه باشی!!‌ دوست ندارم عوض بشی!!! دوست ندارم!!! اين حرفيه که ميترسيدم بهت بگم!!!   تو رو به خدا!!!   اين جنايت رو با من نکن!!!! من فقط با حظور تو اوج ميگيرم!!! هيچ چيز به من اين حس رو نميبخشيد!! 


No comments: